Er du tilfredsheds med dit servicefirma?

Del af dine erfaringer

Mølleejere kan nu deltage i årets tilfredshedsundersøgelse, der skal vise, hvor tilfredse
de er med den service, der bliver udført på deres møller.

Vi vil gerne have mange flere besvarelser end de foregående tre år, hvor vi måtte udelade nogle af servicefirmaerne, fordi der ikke var tilstrækkeligt
antal besvarelser fra kunder hos disse firmaer.

Deltag i tilfredshedsundersøgelsen her.

Undersøgelsen vil være åben i hele juli og august 2017. Men deltag for en sikkerheds skyld allerede nu.

Undersøgelsen bliver med nogenlunde de samme spørgsmål som de tidligere år, og med mulighed for flere besvarelser for hver mølleejer.

Har man i løbet af det seneste år skiftet servicefirma, må man gerne udfylde et skema for hvert firma, både det nye og det gamle firma. Har man flere møller af
samme fabrikat og serviceret af samme firma, og besvarelserne ellers er ens, må de gerne besvares på et skema. Ellers udfyld en besvarelse for hvert fabrikat.

Har man flere møller af samme fabrikat og serviceret af forskellige firmaer, beder vi om at benytte forskellige besvarelser til de forskellige servicefirmaer.

Resultatet af undersøgelsen bliver præsenteret på medlemmernes erfa- og informationsdag fredag den 22. september 2017 i Vingsted.

 

25.7.17

 

Læs mere

Deltag i tilfredshedsundersøgelsen her.

Se resultatet af tilfredshedsundersøgelsen 2016

Se programmet for erfa- og informationsdagen fredag den 22. september 2017 i Vingsted.

 

 

 

 
 

 

 

Det mener vi

Se også vore pressemeddelelser, rapporter, notater mm.

 

Myter om vindkraft

Danmarks Vindmølleforening begår seriemord på de første 12 myter om vindkraft