Ny undersøgelse af tilfredshed med servicefirmaer

Igen i år vil vi lave en tilfredshedsundersøgelse, der skal vise hvor tilfredse mølleejerne er med den service, der bliver lavet på deres møller.

Vi vil gerne have mange flere besvarelser end de foregående to år, idet vi måtte udelade nogle af firmaerne, fordi der ikke var tilstrækkeligt stort antal besvarelser angående disse firmaer.

Hold derfor øje med hjemmesiden i august og send gerne din mailadresse til foreningen, så vi kan give dig besked, når spørgeskemaet er tilgængeligt.

Undersøgelsen bliver med nogenlunde de samme spørgsmål som de foregående år, og med mulighed for flere besvarelser for hver mølle. Har man i løbet af det seneste år skiftet servicefirma, må I gerne udfylde et skema for hvert firma. For de mølleejere, der har flere møller af forskelligt fabrikat, beder vi om at udfylde et skema for hvert fabrikat. Har man flere møller af samme fabrikat og serviceret af samme firma, og besvarelserne ellers er ens, må de gerne besvares på et skema. Har man flere møller af samme fabrikat og serviceret af forskellige firmaer, beder vi om at benytte forskellige skemaer til de forskellige servicefirmaer.

Resultatet af undersøgelsen præsenteres på erfa- og informationsdagen den 23. september 2016 i Vingsted samt i Naturlig Energi i oktober nummeret.

Vi håber på stor deltagelse!

18.5.16

 

Læs mere

Se resultaterne af servicefirma-tilfredshedsundersøgelsen 2015 her

Programmet for erfa-dagen 2016 vil snart kunne ses her

Vindtræf 2016

http://www.dkvind.dk/html/arrangementer/vindtraef.html

Se program for dagen

Temadag om vindkraftens værdi

Se programmet for Danmarks Vindmølleforenings temadag om vindkraftens værdi 13. oktober 2016

Hent program for dagen

 
 

 

Det mener vi

Se også vore pressemeddelelser, rapporter, notater mm.

 

Myter om vindkraft

Danmarks Vindmølleforening begår seriemord på de første 12 myter om vindkraft